Som profet blir jag inte rik

Mina förutsägelser om debatten slog fel och jag ska nog fundera över ett annat yrkesval än det som siare. Diskussionen fortsätter faktiskt hos Vilks. Och på retrogardebloggen, även om det bara rör ett mindre missförstånd.

Om ingen hoppar på mig efter mitt inlägg hos Vilks och om ingen skriver något särdeles dumt framöver ska nog iallafall jag kliva av debatten nu. Däremot ska jag gärna komma med en summering lite längre fram. Jag tror att det finns en hel del lärdomar att hämta från den rätt massiva textmassa som producerats under de närmaste dagarna.

Kommentera

